Jes! / "Ala uudesta upeasta alusta"

Minä tein sen!
 
Eilen oli harjoittelun viimeinen päivä. Nyt kaikki opinnot on virallisesti tehty ja puuttuu enää tutkintotodistus, jota joudun vielä hetken odottelemaan yliopiston opintotietojärjestelmän päivityksen vuoksi. Sen jälkeen haen vielä Valviralta oikeutta toimia laillistettuna terveydenhuollon ammattihenkilönä ja sitten, sitten olen farmaseutti.

Eilen töissä tuli itku, kun minulle tuotiin työtodistus ja mitä kaunein kortti. Niin ihana työpaikka tämä apteekki minulle oli ja niin hyvältä tuntuu saada tutkinto viimein valmiiksi. Sydämellinen kiitos apteekille!

Vähän tätä kaikkea varjostaa se, mitä endokrinologian kontrollikäynnillä selvisi. Syöpäarvot eli kalsitoniini ja CEA ovat molemmat nousseet, ollen nyt korkeammalla kuin pitkiin aikoihin. Olisi kuvattu, mutta koska minua on kuvattu niin paljon, niin jäätiin vielä seurantalinjalle. Alkuvuodesta on uudet verikokeet ja katsotaan, mihin suuntaan asiat etenee.

Mutta tuntuu silti hyvältä. Minä valmistun! Niin pitkän ja saakelin kivisen tien olen kulkenut päästäkseni tähän pisteeseen. Fiilis on aika epätodellinen - olisin normaalisti lähdössä tähän aikaan töihin, mutta nyt istun kirjoittamassa tätä postausta - kaikki opinnot suoritettuina. Jestas.

Mitä nyt sitten? Pidän loppuvuoden lomaa ja sitten toivonmukaan pääsen keskittymään koutoutusten loppuunsaattamiseen. Eli kuntoutustuelle on haettu jatkoa vielä puoleksi vuodeksi. Toiveissa olisi löytää töitä ensi kesästä alkaen jostakin päin Etelä-Savoa, sillä haluan muuttaa takaisin lähemmäksi kotia. Saa nähdä kuinka kaikki järjestyy.

Mutta nyt keskityn nauttimaan tästä fiiliksestä. On aika juhlia!
 
"Tyttö ilman talvea
Se on kokenut pahoja
Tyttö ilman talvea
Mutta nyt kaikki on okei
Ala uudesta upeasta alusta
Voit alkaa alusta"
Maj Karma

Kommentit

Lähetä kommentti

Kysy, kerro, kommentoi, ehdota - jokaisella sanalla on merkitystä. :) Anonyymit: käyttäkää jotain nimimerkkiä, jotta pystyn erottamaan teidät.

Suositut tekstit